poniedziałek, 16 czerwca 2014

Re

  Mój blog. Bez żadnych ukierunkowań i celu. Po prostu, zlepek wydarzeń i ciekawostek, którymi myślę, że warto się podzielić z innymi ludźmi, czyli z Tobą.To już któryś raz jak zakładam swojego własnego bloga; w przeciągu ostatnich kilku lat posiadałem z 6-7 blogów i stron internetowych o tematyce wszelakiej i za każdym razem traciłem chęci i ochotę do jego/ich prowadzenia. Teraz, od prawie roku mieszkam sam a gadać lubię i może właśnie to nakłoni mnie do dodawania nowych postów, cykania zdjęć i robienia (subiektywnych) recenzji*.Pamiętam swojego pierwszego bloga i w ogóle "ówczesne czasy", kiedy to prowadzenie bloga było czymś, o czym nie mówiło się "na głos". Blogi były obciachem. Większość z nich wypełniona była różowymi czcionkami na wzór Comic Sans oraz gif-ami ze stron typu "glitter gifs". Zawsze chciałem mieć schludny i prosty blog, który będzie śledzony i czytany przez różnych, przypadkowych ludzi, który przyciągnie Twoją uwagę swoją treścią. Wciąż mając w głowie początki polskiego bloggingu, pierwsze frazy tego posta nadal brzmią dla mnie nieswojo i dziwnie :-)*Jeśli wciąż to czytasz, to wiedz, że jeśli pojawi się tu jakakolwiek recenzja to będzie ona miała charakter czysto poglądowy, będzie bardzo subiektywna i raczej napiszę ją po to, aby po dłuższym czasie móc przypomnieć sobie jakiej farby użyłem do malowania ściany lub jaki producent robi moją ulubioną wodę po goleniu...;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz